Brev:
Nyfødt og søvn mm.
7. juni 2016
Alder:
0 mdr.
Nyfødt og søvn mm.
Kære Helen
Tak for dit tidligere svar. Jeg forsøger mig nu frem med amning, skiftning, lidt vågen tid, amning fra andet bryst og så putte. Dette gjorde jeg også i nat bare uden vågen tid hvor vi taler.
Jeg har et par spørgsmål:
Det hedder sig at nyfødte i gennemsnit sover 16-18 timer i døgnet. Hvad går de øvrige timer så med? Her går jeg udfra at amning tæller med, skiftning, vågen tid mm?
Har det betydning for nattesøvnen hvornår baby tager længere lure? Fx hvis de tager lange lurer indtil kl. 19-20 (måske tre timer).
Hilsen fra os