Brev:
Mælk ud af næsen
6. juni 2016
Alder:
3 mdr.
Mælk ud af næsen
Hej Helen,
Min søn, der bliver 4 måneder om en uges tid får indimellem lidt mælk ud af næsen når han ammes. Det kan ske når der er meget mælk, fx om morgenen og han ligger med brystvorten i munden uden at sutte eller sutte meget lidt. Det kan også hænde på andre tidspunkter. Det er langt fra altid det sker. Synes mest det er fra mit venstre bryst hvor der klart også er mere mælk. Skal det bekymre mig meget?
Han er begyndt at læne sig meget fremad, eksempelvis i autostolen således at han sidder fuldstændigt foroverbøjet. Det ser ikke så hensigtsmæssigt ud. Men jeg kan jo ikke forhindre det? Er det normalt? Og er det korrekt at han endnu ikke må sidde oprejst, af mig, på skødet og kigge rundt? Det kan han ellers godt lide :-)
Tak,
Med venlig hilsen
Malene