Brev:
Sprog og væske i mellemøret
29. februar 2016
Alder:
2 år, 5 mdr.
Sprog og væske i mellemøret
Kære Helen,
Jeg har tidligere skrevet til dig angående vores yngste søns sprog eller mangel på samme. Der er ikke sket de store fremskridt i hans sprog og han kan stadig ikke sætte to ord sammen. Han siger få ord, men han forstår alt hvad vi siger.
Han er dog blevet testet for væske i mellemørene og det viser sig at det har han. Han skal opereres på om et par uger.
Jeg er så ærgerlig over at min tidligere læge og sundhedsplejerske ikke delte min bekymring. Vores nye sundhedsplejerske blev ligeså bekymrede som os og henviste os med det samme til ørenæse hals på sygehuset.
Nu er vi bekymrede for at han er så bagud i hans sprogudvikling. Hvad skal han kunne og hvordan skal vi arbejde/træne med ham efter operationen for bedst muligt at kunne styrke hans sprog?
Venlig hilsen
Mor