Brev:
Lege ude
27. februar 2016
Alder:
5 år, 6 mdr.
Lege ude
Hej
Vores søn på 5 1/2 er inde i en periode, hvor han bare ikke vil lege ude hos kammeraterne. Han bliver ikke panisk, men han vil ikke. Jeg skal med.
Det har stået på nogle måneder og er ikke blevet bedre efter at han selv har været syg i to omgange af en uge, og vi andre også har været syge en uge hver.
Jeg har læst et tidligere svar, hvor du anbefaler, at man går med en dag og er der hele tiden og så næste gang går en kort periode osv. Det vil jeg prøve.
Men jeg kan bare høre hele koret af dem, der vil udråbe mig til curlingmor.
Hvad er det rigtige efter din mening?
Med venlig hilsen
Maria