Brev:
Bevidsthed om at mor ikke forsvinder
23. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Bevidsthed om at mor ikke forsvinder
Kære Helen.
Mange tak for dit svar.
Det er nok svært for dig at sige, men kan du sige noget om hvor gamle børn skal være, før de er mere bevidste om at de passes ude, at mor kommer igen osv.? Om der er alder der er bedre at få passet sit barn ude, end når de kun er 8,5 mdr.?
Med venlig hilsen
Mig