Brev:
Begyndende skævt kranie
20. februar 2016
Alder:
1 mdr.
Begyndende skævt kranie
Kære Helen.
Min søn på 6 uger er begyndt at få et skævt kranie. Han har hele tiden haft en favoritside at ligge på, og har desuden en lille fødselsbule i den side han ikke vil ligge til. Jeg går til kiropraktor med ham, for at få løsnet op i halsmusklerne, og dette har allerede hjulpet en del.
Mit spørgsmål går på, om jeg hver gang skal ligge ham på den side som ikke er begyndende skævt, eller om jeg stadig skal skifte side? Bliver den "normale" side så ikke overbelastet, og med tiden skæv, hvis han kun ligger på den side?
Venlig hilsen
Maria