Brev:
Baby er holdt op med at trille
17. februar 2016
Alder:
5 mdr.
Baby er holdt op med at trille
Kære Helen.
Tak for dine grundige svar på mine tidligere spørgsmål. Her kommer endnu et:
Min søn på 5 og en halv måned er holdt op med at trille. Han begyndte at trille fra mave til ryg, da han var omkring 4 måneder og har gjort det rigtig meget. Men nu er det mere end 2 uger siden, han har trillet.
Han har endnu ikke trillet fra ryg til mave, men har godt fat i fødderne og er begyndt at trille om på siden. Han er god til at løfte hovedet, når han ligger på maven, og virker i det hele taget stærk. Er det et problem, at han holder pause fra at trille? Og kan jeg gøre andet end at lægge ham på maven ofte og hjælpe ham med at trille rundt?
Tak og venlig hilsen
Marie