Brev:
Vil ikke ligge på maven
9. februar 2016
Alder:
4 mdr.
Vil ikke ligge på maven
Kære Helen
Hvor er det dejligt, at man kan skrive til dig, når man bliver i tvivl :).
Jeg har et spørgsmål til min datters motoriske udvikling. Hun er næsten 4 måneder, men vil stadig kun ligge på maven 5 min. af gangen, inden hun bliver ked af det. Er det normalt i den alder?
Hun har tidligt kunne ligge flot højt med hovedet, når hun ligger på maven, men det er som om det er gået i stå, for hun kan hverken ligge højere med hovedet eller længere tid, end hun kunne for 2 måneder siden. Hun er heller ikke begyndt at øve sig i at rulle, men det tænker jeg også bliver svært, når hun ikke vil ligge længere tid på maven.
På forhånd tak.
Med venlige hilsner
Pernille