Brev:
Baby og bøger
4. januar 2016
Alder:
11 mdr.
Baby og bøger
Kaereste Helen.
Jeg har lige et lille spoergsmaal om noget meget generalt. Jeg har kigget igennem dine boeger men kunne ikke finde et hint-det kan vaere at jeg har overset det.
Spoergsmaalet jeg stiller er ikke et problem i sig selv men jeg vil vaere meget glad hvis du kan vejlede mig/os.
Min lille dreng paa 11 maaneder er meget aktiv. Jeg har naesten ikke kunne laese en eneste bog (pege boeger) med ham indtil videre. Er det et problem?
Jeg proever hver dag, paa forskellig tidspunkter, men det er naesten umuligt at faa ham til at side og kigge paa en bog. (Han har ikke set fjernsyn eller lignende endnu, saa det er ikke derfor) Det er derfor svaerere for mig at peje paa ting og laere dem, en bog er saadan en god kilde.
Jeg havde saadan glaede af at kigge paa boeger med hans storebror. Det giver en hyggelig stund, og det er meget vigtigt /synes jeg.
Hvad kan jeg goere? Er det mangel paa koncentration eller er det alt for tidligt at sige noget om en baby paa knap et aar?
PS : Han er meget aktiv, men ikke paa et niveu der kraever special ompaerksomhed.
Kaerlig hilsen
Mor D