Brev:
3 år - sut
3. januar 2016
Alder:
3 år
3 år - sut
Kaereste Helen.
Mange tak for alle dine besvarelser, du hjaelper os i alle situatioener:)
Denne mail angaar vores store dreng som lige et blevet tre aar. Problemet er kort: Sut!
Jeg synes at hans forbrug af sut er blevet stigende her paa det sidste og jeg synes at han bruger dem hele dagen hvis han ikke er paa institution. Han behoever ikke at vaere ked af det eller traet, sutten er bare i munden hele tiden.
Hvornaar og hvordan synes du man skal holde op med sutten? Hvad er eem bedste loesning?
Jeg maa tilfoeje at han er godt tilpas for tiden og at alt er vel.
Kaerlig hilsen
Mor D