Brev:
Tyggegummi
19. november 2015
Alder:
2 år, 6 mdr.
Tyggegummi
Hej Helen.
En bekendt tilbød forleden tyggegummi til min datter og jeg sagde nej tak - er hun ikke alt for lille til det? Hun tænkte det kunne være godt i stedet for sutten - og det har hun helt ret i!! Hendes egen datter på 3 tyggede fint løs. Hvad siger du? Jeg troede der skulle gå mindst nogle år endnu, at hun er alt for lille og at det kan være farligt?
Med venlig hilsen
M