Brev:
Kampen på puslebordet
17. november 2015
Alder:
9 mdr.
Kampen på puslebordet
Hej Helen
Da datteren var lille og ofte ked af det, så var puslebordet fantastisk. Her fandt hun ro...
Nu er det en kamp at skifte hendes ble, hun vil bare ikke ligge stille. Vi prøver selvfølgelig med nye spændende sange, nyt legetøj eller lignende, men da hun er meget aktiv så er det som hun bare tænker, her gider jeg ikke spilde min tid, lad mig komme væk.
Jeg klarer den, faren har lidt flere problemer men det der gør mig mest nervøs er at hun jo, om ikke så længe (1.5 måned), skal starte i vuggestue og det er jo ikke sikkert de har overskud til sådan en irriterende vildkat på puslebordet og vil jo helst ikke have hun skal skældes for meget ud.
Nogen ideer?
Med venlig hilsen
Sussi