Brev:
Ekstrem far syge
16. november 2015
Alder:
19 mdr.
Ekstrem far syge
Hej Helen
Jeg skriver fordi vores tvillinger på snart 19 mdr er ekstremt far syge! Det varierer i styrke fra dag til dag, men det er stort set altid far, der vælges - især når der er behov for trøst og tryghed.
Nogen gange er det så voldsomt, at jeg afvises med en "stophånd" og et "NEJ"! Det er meget hårdt følelsesmæssigt for os begge, og jeg kan mærke, at jeg efterhånden har mest lyst til at give op. Jeg føler, at jeg bruger ekstreme mængder af kræfter på at prøve at komme i kridthuset og lige meget hjælper det. Jeg vælger altid alenetid fra, og er ungerne hjemme er jeg det også. Det skal siges, at det har stået på siden de var 8-9 mdr gamle.
Oveni det er de generelt meget utilfredse og sure børn og vores tid herhjemme er en evig kamp for at holde dem i godt humør. Så snart vi er på tur går det lidt nemmere.
Vi er kørt ned til sokkeholderne begge to efterhånden og jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre for at trænge ind til dem. Hvad gør jeg galt?
De spiser sundt og varieret og som anbefalet af dig, de er glade i vuggestuen og er også begyndt at sove ok om natten, dog vågner de stadig meget tidligt (4.45/5.00). Det lykkes nogen gange at få dem til at sove videre, men ikke altid og ALT er prøvet der.
Jeg håber du har et par fif, for jeg er efterhånden meget bekymret for min relation til dem, forstå mig ret, jeg vil jo kæmpe til jeg segner, bogstavelig talt, men hvor ville jeg gerne være hende der duede, bare engang imellem. Alle taler om mor syge og det eneste jeg tænker er "hvor er I heldige! Hvis bare mine var mor syge..."
Kærlig hilsen
En ked af det mor til verdens dejligste unger