Brev:
Anderledes i vuggestue
13. november 2015
Alder:
2 år, 2 mdr.
Anderledes i vuggestue
Hej Helen
Jeg skriver fordi min datter på 2 år er meget anderledes herhjemme end i vuggestuen. Her hjemme taler og synger hun næsten uafbrudt. Hun griner meget og er meget deltagende i alt.
I vuggestuen fortæller de hun aldrig siger et ord og er meget stille. Har flere gange hørt når jeg kommer og henter hende og hun er glad "så hun kan smile", hvilet jo betyder de aldrig ser hende smile og grine.
Når de ex danser, synger eller andet deltager hun ikke. Hun står bare helt stille og kigger, mens alle andre er med. Jeg har selv observeret dette flere gange når jeg ser videoer fra vuggestuen (der er tv der køre når man henter så man kan se hvad de har lavet). Jeg har spurgt i vuggestuen men de siger hun trives.
Mit spørgsmål er om det er normalt at der er så stor forskel på hvordan de opføre sig. For mig virker det lidt som om hun ik trives siden hun ikke er sig selv.
Hun har gået dernede i 7 mdr så jeg formoder at indkøringsfasen bør være slut.
Med venlig hilsen
Marlene