Brev:
Far - kan hun kende ham igen?
6. november 2015
Alder:
4 mdr.
Far - kan hun kende ham igen?
Kære Helen
Lige et spørgsmål mere.
Jeg er taget på "Ferie" hos min mor for at få lidt aflastning. Dvs at mig og min 4 mdr gammel datter er væk fra hendes far i 2 uger. Han er meget nervøs for hvad det har af betydning? Vil hun kunne kende ham igen?
Mange hilsner
Sine