Brev:
Bider i tandbørsten
5. oktober 2015
Alder:
2 år, 4 mdr.
Bider i tandbørsten
Hej Helen.
Min datter bider sammen om tandbørsten, når vi børster tænder, og det tager derfor ret så lang tid. Hun sidder på mit skød, mens vi ser en video og hun er ikke særlig vild med det - men det trækker sådan ud når hun bider ned i tandbørsten.
Jeg prøver hele tiden at opfordre hende til at åbne munden, gabe højt op, ikke bide i tandbørsten osv, og har fundet et lille tandbørsteklip med en dreng, der er super til at holde munden åben, så hun visuelt kan se, hvad jeg mener - hun har også prøvet på mig, men det hjælper ikke....er det bare noget, der går over med alderen, eller har du et forslag? jeg kan ikke holde hendes mund åben, eller have hende liggende, hun er bomstærk ;-)
Med venlig hilsen
Helle