Brev:
Motorisk aktiv
1. oktober 2015
Alder:
8 mdr.
Motorisk aktiv
Hej Helen
Så er datteren lige fyldt 8 måneder (for 3 dage siden) og hun kan nu trille, næsten hurtige end jeg kan gå, fra den ene ende af huset og tilbage.
Hun kan kravle...... Hun kan sætte sig op og ligge sig ned..... og her kommer mit nervøse spørgsmål så:
Jeg løber rundt efter hende og ligger puder bag hende så hun skal falde baglæns og slå sit lille hoved ned i gulvet, men det
virker lidt omsonst da hun blot ligger sig ned og triller eller kravler et andet sted hen og sætter sig op på ny ....
Så hvor meget kan det lille hoved klare? Hun vælter også til siden indimellem men der tager hun fint fra med armen nu, så det er kun baglæns fald jeg er bange for.
Jeg vil ikke sidde sammen med hende hele tiden, da hun skal lære at lege alene og samtidig så søger hun mig hvis jeg er der.
Hun er meget gladere nu hvor hun kan komme omkring og leger gerne alene så længe hun kan se os i nærheden.
Med venlig hilsen
Sussi