Brev:
Pincetgreb
7. september 2015
Alder:
7 mdr.
Pincetgreb
Hej Helen
Min datter på 7 måneder har ingen forståelse for pincet grebet endnu... Alt hun tager op er med hele hånden og er det små stykker brød eller frugt, så bliver det let væk i hånden og så er det allerede glemt og hun tager efter et nyt stykke. Får hun rent faktisk stykket op til munden så kan hun ikke give slip.
Hvordan træner man det bedst uden at hun bliver unødigt frustreret?
Sætter jeg noget på en gaffel og giver hende den i hånden, så får hun fint gaflen op til munden og maden ind i munden....
Hjælp
Med venlig hilsen
Sussi