Brev:
Lære at kravle
4. september 2015
Alder:
7 mdr.
Lære at kravle
Hej Helen
Vores datter på 7 måneder har længe "stået" i kravlestilling og rokket frem og tilbage, hun drejer rundt på gulvet, ruller frem og tilbage og så står hun rigtig meget på tæerne og altså hun går op i kravlestilling og så løfter hun knæene og står i bro... Sådan kan hun stå ret længe.
Hvordan træner vi hende bedst så hun kan begynde at kravle? Er det armene der er en hindring? Ben og knæ ryger op og ned i gulvet og der er fuld knald på rundt i huset....baglæns...
Hun er begyndt at hive sig op for at kigge i liften der står med bolde på gulvet, eller hive sig op over badekar kanten for at kigge hvor alt det legetøj hun smider ud over kanten bliver af, så armene virker stærke nok...
Hun vil så gerne kravle kan man se, hvis hun kommer op mod en væg med fødderne så går hun op i kravlestilling og skubber af på væggen så hun kommer fremad....
Med venlig hilsen
Sussi