Brev:
Rækkefølge på færdigheder
18. august 2015
Alder:
6 mdr.
Rækkefølge på færdigheder
Hej Helen
Sendte din fantastiske brevkasse en hel række spørgsmål i går... årsagen til så mange spørgsmål er at min SP har glemt mig 2 gange og så kom der sommerferie..... Så tænkte jeg at jeg ville spørge en anden...
Min datter er 6,5 måned (27/1-15) og har, efter de mange breve i går, lært at sætte sig op.... Det er selvfølgelig dejligt hun nu kan det, problemet er bare at hun ikke kan sidde selv... DVS hun kan godt sidde, men hun vælter, da hun ikke sætter armene ud som støtte, hvis hun er ved at vælte.
Min store dreng lærte først at sidde og så at sætte sig op, så hvad gør man når rækkefølgen er omvendt? Jeg kan jo ikke mandsopdække hende hele tiden og synes det er vildt synd at hun skal vælte og slå sit hoved mere .....
Med venlig hilsen
Sussi