Brev:
Venstrehåndet - 10 mdr.
25. juli 2015
Alder:
10 mdr.
Venstrehåndet - 10 mdr.
Hej Helen,
Jeg har et, måske lidt mærkeligt, spørgsmål til dig :o)
Vi har to skønne piger - en på 4 år og en på 10 måneder. Storesøster er helt sikkert venstre håndet for når hun tegner, øver sig i at skrive, klipper mm. så bruger hun helst og nemmest venstre hånd.
Indtil videre bruger lillesøster begge hænder og mener, at det først er senere det viser sig om man er højre eller venstre håndet.
Det er egentlig fuldstændig lige meget for mig om pigerne bruger den ene eller anden hånd, men jeg er kommet i tvivl om man kan påvirke dem til det ene eller andet? Mens de er små sidder de i en højstol for bordenden og det er primært mig, der mader, hvilket jeg gør fra deres venstre side. Kan jeg så påvirke dem til at blive venstrehåndet?
Det skal lige siges, at der er flere i min mands familie, der bruger venstre hånd.
Nu er du spurgt og så kan jeg få min tvivl ud af hovedet :o)
Hilsen
M