Brev:
Sidde i hug
17. juli 2015
Alder:
12 mdr.
Sidde i hug
Hej
Min datter på 1 år kan/vil ikke sidde i hugstilling!???? Når hun står og skal samle noget op fra gulvet er det med næsten strakte ben og vil gerne holde ved noget med den ene hånd:-/
Hun kravler ikke, men møver sig på maven hvor hun faktisk slet ikke bruge venstre ben, kun højre og armene. Hun er dog begyndt at stå i kravlestilling og har taget et par 'kravle'tag' så det kommer nok. Tilgengæld går hun - men jeg ville også bekymre mig mindre om det at hun går rundt hvis jeg synes hun var lidt mere 'mobil' og ikke så stiv i kroppen. Hun falder lige så tit fremover som ned på sin numse når hun går.
Skal hun have tjekket sine hofter når hun nu ikke 'kan' sidde på hug? Eller er det bare noget der for vores datter kommer senere???
Hun virker ikke til at have smerter når jeg bevæger hendes ben, bøjer dem etc.
Med venlig hilsen
AnneM