Brev:
Dårlig samvittighed
26. april 2015
Alder:
23 mdr.
Dårlig samvittighed
Hej Helen.
Jeg skriver, fordi min datter på knap 2 ofte bliver ked af det, når jeg tager hjemmefra i weekenden.
Som du ved er jeg dødtræt efter 2 års voldsom søvndeprivation og noget af det, der giver mig noget er at træne. Den ene dag i weekenden løber jeg mens hun sover middagslur, men den anden dag vil jeg gerne på et hold i fitness, og det ligger om formiddagen.
Hun bliver ofte ked af det, når jeg går, det kan jeg godt forstå, hun havde lige glædet sig til weekend hjemme med både mor og far. Det er sådan at hun ofte slet ikke vil lege, hvis hun er ude med far, hun vil bare sidde i sin klapvogn og er ikke til nogen ting. Og det ligner hende slet ikke!! Hun vil som regel sjældent sidde mere end 2-3 min i klapvognen, så vil hun bæres eller gå selv og der er altid fuld gang i hende.
I dag da jeg kom hjem var hun så faldet i søvn i klapvognen allerede 10.30 - og normalt er hun slet ikke til at putte til middagslur. Så jeg vil jo gerne gøre noget godt for mig selv og ved det er vigtigt, men jeg har det så skidt over, at hun reagerer så voldsomt på det. Jeg ville gerne kunne tænke, hun er sammen med sin far, og så har de også lidt tid sammen, men det ændrer ikke ved, at jeg har det dårligt over at gå og har det rigtig skidt bagefter, og så ved jeg slet ikke, om det er det værd :-(
Hvad tænker du?
Med venlig hilsen
H