Brev:
Tigerspring - 6 mdr.
15. april 2015
Alder:
6 mdr.
Tigerspring - 6 mdr.
Hej Helen
Har en dreng på 6 mdr og 14 dage dage den 18 april.
Har læst et af dine svar med tiger spring i uge 26. og de ting du nævner bla. at lege tøj hurtig bliver kedeligt og mor skal være i nærheden passer. Sidst han havde et spring sov han dårlig om natten.
Nu er det mest om dagen eller eftermiddagen. Hænger det sammen? Og kan det godt passe, det er nu lidt før uge 26? Vi har nemlig fået at vide af mange, at når de har tigerspring sover de altid dårligt om natten.
Hilsen Mette