Brev:
Afstandsbedømmelse
19. marts 2015
Alder:
12 mdr.
Afstandsbedømmelse
Hej Helen
Hvornår kan små børn afstandsbedømme?
De sidste par måneder er vores søn på knap et år blevet bedre til at bedømme afstand, men han rækker stadig ofte ud efter ting, hvor der så "mangler" 10-15 cm før han kan nå dem.
Venlig hilsen,
Mette