Brev:
Sidde og trille
18. marts 2015
Alder:
5 mdr.
Sidde og trille
Hej Helen
Vil høre om du kan hjælpe. Vi har en dreng på 5 mdr og 14 dage. Han er ikke begyndt at vil trille endnu eller rulle? Vi øver med ham på tæppe og lokker med legetøj. men nej. Han er en lang derng 72 cm og 9,2 kg. De andre i vores mødre gruppe kan trillle og rulle.
Hvad kan jeg gøre for st hjælpe ham mere og kan jeg hjælpe for meget?
Et andet spørgsmål hvornår må han sidde op i sin barnevogn og sin højstol. Han sidder fint hvis vi sidder med ham i sofaen eller på gulvet?
Med Venlig Hilsen
En bekymret mor