Brev:
Genert eller bare observerende?
18. marts 2015
Alder:
9 mdr.
Genert eller bare observerende?
Hejsa Helen,
Det kører bare derudad med Carolines spisevaner, grød er dog fortsat hendes favorit:) Men til noget helt andet, jeg egentlig har undret mig lidt over.
Caroline og jeg går på et baby gymnastik/motorik hold, hvilket vi har gjort fra hun var ca. 2 måneder. Det er de samme babyer og mødre fra dag 1, og vi kender hinanden rigtig rigtig godt. Caroline elsker at være der, kan jeg mærke på hende, og hun nyder at være sammen med de andre babyer. Men jeg studser over, at i forhold til de andre babyer, er hun godt nok motorisk meget overlegen, men hun er helt utrolig forsigtig, og slet ikke udfarende. Nærmere lidt forsigtig i sine bebægelser og meget observerede. Hun kravler/begyndende gående lidt rundt, leger med legetøjet, men siger næsten ingenting.
Herhjemme og hos familien er det lige omvendt. Hun snakker som et vandfald og er alle vegne i alting på et splitsekund. Hvorfor denne forskel? Hun virker ikke utryg på nogen måde i babygruppen, hvilket var min første tanke. Det er egentligt bare lidt sjovt, at hun viser så vidt forskellige sider af sig selv:)
Med venlig hilsen
Stine