Brev:
Mad og leg
13. marts 2015
Alder:
5 mdr.
Mad og leg
Hej Helen
Jeg fik for noget tid siden et råd om at give vores dreng på 5 mdr og 1 uge. flaske kl 24 sove videre og igen 5.30-6. han sover når jeg giver ham den sidste på morgenen. men når han har fået den går der 45 min inden han sover igen, han blivr ked af det og meget aktiv. skal jeg evt vente og se om han selv vågner inden jeg giver ham den?
Et andet spørgsmål er hvordan aktiverer jeg ham så han bliver træt. Han var til baby salme sang den anden dag og der sov han MEGET godt om natten:-) men syntes det er svært at gøre ham træt?
Med venlig hilsen
En MEGET træt og fustreret mor