Brev:
Fald i vægtkurve
26. januar 2015
Alder:
11 mdr.
Fald i vægtkurve
Kære Helen
Jeg har en babydreng, der ellers har været meget tyk, men nu er han faldet i kurverne.
7,5 mdr gammel vejede han 12,2 kg, nu 11 mdr gammel, vejer han 12,4 kg.
Han begyndte at gå de første skridt lige inden han blev 10 mdr og nu drøner han rundt hele tiden. Han bruger meget energi på den måde i forhold til tidligere, hvor han knap bevægede sig.
Mad er blevet noget så uinteressant ved mindre man må spise helt selv. Dette får han også lov til, men det er ikke kæmpe portioner han spiser på den måde. Han får fortsat 600-700 ml mme i døgnet.
Han udvikler sig fint - siger ord og lyde for bestemte ting (a' det, mam og bil-lyd), han er altid glad og i trivsel, men skal jeg bekymre mig om vægten?
Med venlig hilsen
Bobbies mor