Brev:
Tandbørstning!
15. januar 2015
Alder:
9 mdr.
Tandbørstning!
Hej Helen.
Vores søn på 9 mdr er stor modstander af at få børstet tænder. Han vrider og vender sig, drejer hovedet væk, skriger og græder og lukker munden helt i.
Jeg har prøvet at aflede ham og det gik i starten, men nu har han luret at det er ofte at der skal børstes tænder.
Jeg hader at tvinge ham, men vil ikke gå på kompromis med om han skal have børstet tænder eller ej. Dog kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig, at det foregik på en mere respektfuld og mildere måde end ved tvang.
Hvordan gør vi det bedst?