Brev:
Morsyg dreng og mor til julefrokost
12. november 2014
Alder:
7 mdr.
Morsyg dreng og mor til julefrokost
Hej Helen
Som nævnt i mit foregående brev, vågner min søn på 7 mdr. og skriger om aftenen og så er det kun mor der dur. Det har stået på i nogle uger og han plejer ellers at være rigtig glad for sin far.
Om en uge skal jeg til julefrokost med mit arbejde og jeg glæder mig egentlig til at se mine kolleger, nu hvor jeg er på barsel. Jeg er dog lidt bekymret for hvordan det skal gå, med min lille morsyge dreng alene hjemme med far. Jeg vil jo ikke have at han græder en hel aften.
Jeg er i bil og festen foregår ca. 10 minutters kørsel fra hvor vi bor. Han er tidligere blevet passet nogle timer af sin mormor og morfar, også om aftenen med putning, uden problemer - men dengang havde han heller ikke disse skrigeture om aftenen. Han tager flaske uden problemer.
Hvad tænker du? Bør jeg blive hjemme, når han nu er så tryghedssøgende for tiden? Har du et råd til hvordan far kan blive "god nok"?
Mange hilsner
Stine