Brev:
Farvel
8. oktober 2014
Alder:
14 mdr.
Farvel
Hej Helen.
Min søn bliver rigtig ked af det, når hans morfar tager hjem fra besøg hos os. T er MEGET glad for sin morfar.
Vi har altid haft det princip, at T skal se folk køre, så de ikke bare forsvinder. Når vi afleverer ham til pasning, så ser han os altid køre afsted - også selv om han bliver ked af det.... Nu er jeg kommet i tvivl om det er det rigtige at gøre i forhold til morfar.
Han reagerer meget kraftigt på at morfar kører og kan være ked af det i rigtig lang tid bagefter... - det er ikke lige så slemt, når det er os andre der kører fra ham...
Synes du vi gør det rigtige?
Med venlig hilsen
Camilla