Brev:
Putter ting i munden
6. oktober 2014
Alder:
16 mdr.
Putter ting i munden
Hej Helen.
Min datter putter stadig mange ting i munden, og i og for sig er det ok, at hun undersøger ting på den måde, og lidt sand og jord tager hun såmænd ikke skade af. Men jeg er nervøs for fx småsten eller smådele, hvis hun leger et andet sted. Jeg holder meget øje med hende, fordi jeg ved, at hun gør det, men fx i vuggestuen der observerer de hende nok ikke så nøje hele tiden, og jeg er bange for, hun sluger noget og får det galt i halsen.
Hun ved godt, hun ikke skal gøre det og prøver at snige fx en ny sten ind i munden lige så snart jeg har kastet den gamle væk.
Er der noget jeg kan gøre for at lære hende, at det er alvorligt?
Med venlig hilsen
Helle