Brev:
Hvornår starte i vuggestue
15. september 2014
Alder:
11 mdr.
Hvornår starte i vuggestue
Hej Helen
Vi er i den meget priviligeret situation, at jeg har mulighed for at gå hjemme sammen med vores datter. I øjeblikket går vi til tumlestik og Mødregruppe, så hun ser andre børn.
Jeg vil høre hvad du synes om vuggestue? Altså hvornår synes du det vil være mest optimalt at starte? Jeg har plads fra hun er 15 mdr men ved ik om jeg har lyst til at hun skal starte der. Men synes du det vil være for sent for hende først at starte i børnehave? Eller helt vente til skole? Eller kommer hun til at "mangle" nogle sociale færdigheder?
Mit spørgsmål er, hvis man har fri mulighed, hvornår vil du så mene det vil være mest optimalt for et barn at starte?
Med venlig hilsen
Marlene