Brev:
Væk i 12 timer
3. september 2014
Alder:
4 mdr.
Væk i 12 timer
Hej Helen
Mit kor holder sin årlige korweekend om nogle uger. Til den tid er min søn 4½ måned. Jeg er meget fristet af at tage med noget af weekenden fra lørdag morgen til sent lørdag aften - altså omkring 12 timer - men jeg er også bekymret for, at tage fra min søn.
Min søn får flaske, som hans far også giver ham, så i forhold til maden er jeg ikke så bekymret. Hans far har også prøvet at putte ham i seng om aftenen flere gange, og det går også fint for dem.
Min bekymring går på, om min søn vil føle det som et svigt og stort afsavn, at jeg er væk så længe. Eller om han måske glemmer mig? Og skal jeg være forberedt på, at han, når jeg er hjemme igen, bliver pylret og "morsyg". Jeg er meget i tvivl om hvor udviklet hans hjerne er i forhold til at kapere/opfange situationen. Og jeg tager ikke afsted, hvis det har store "konsekvenser" for ham.
Kærlig hilsen
Malene