Brev:
Vaske forneden
11. august 2014
Alder:
14 mdr.
Vaske forneden
Kære Helen.
Min datter er begyndt at reagere på at blive vasket forneden ved skamlæberne. Hun presser benene sammen og protesterer og kan begynde at græde. Jeg gør det selvfølgelig forsigtigt og ved godt, det hvide skal sidde for at beskytte, så jeg gør det kun hvis der sidder afføring omkring - men hun laver et par gange om dagen, så det er jo hver dag, ofte nogle gange, jeg forsigtigt må fjerne det. Jeg ved ikke, hvordan de gør i vuggestuen - der kan de godt være lidt mere hårdhændede i det.
Mon du har et råd?
Med venlig hilsen
Helle