Brev:
Kaster ting på gulvet
7. august 2014
Alder:
10 mdr.
Kaster ting på gulvet
Kære Helen
Vores datter på 10 mdr kaster alt ned på gulvet når hun spiser. Skål, tallerken, mad, glas, legetøj. Vi kan således kun ligge et bid mad hen til hende af gangen og så er vi heldig hvis hun spiser det ellers ryger det også på gulvet. Det eneste hun ikke smider ned er når hun får frugt hun virkelig godt kan lide:)
Hvordan skal vi håndtere det? Og hvor meget kan man forlange af en i hendes alder?
Med venlig hilsen
Marlene