Brev:
Kryben
9. juni 2014
Alder:
8 mdr.
Kryben
Hejsa :)
Min datter er ret robust, 11,5 kg, 8 1/2 mdr. gammel og 83 cm lang. Hun skubber sig baglæns, men fremad er en by i Rusland. Men hun kan sagtens komme rundt ved at rulle og skubbe sig baglæns. Jeg har prøvet at hjælpe ved at støtte fødderne, men så løfter hun sig bare op på alle fire.
Hun er begyndt at komme op på alle fire selv, og hun rokker frem og tilbage, men stadig ingen fremdrift.
Mit spørgsmål går på, om hun gerne må springe kryben fremad over?
Hun ligger rigtig meget på maven, triller og ruller. Jeg har også prøvet at trille hende på bold og ligge hende over mit læg. Det samme jeg gjorde med lillebror, men intet hjælper, hun vil ikke fremad. Kun være sur over skubben baglæns ;)
Håber du har nogle gode råd.
Hilsen Tina og lille Nelli.