Brev:
Min datter kan ikke kravle
21. maj 2014
Alder:
11 mdr.
Min datter kan ikke kravle
Kære Helen
Det er ved at være længe siden jeg har spurt om noget, men nu har jeg brug for råd igen.. Min datter er nu snart 11 måneder og det går mig rigtig meget på, at hun ikke rigtig vil kravle endnu, hun vil meget hellere møve sig rundt på maven baglæns, men aller mest vil hun gerne sidde.
Nå vi ligger hende på maven brokker hun sig mange gange og begynder og skrige indtil hun bliver sat op.. Hun kan godt lide og rejse sig op ved at holde i vores hænder og så sætte sig ned igen for derefter at gentage. Det som om hun også gerne vil rejse sig ved ting man kan ikke rigtig finde ud af hvordan.
Mit spørgsmål lyder så på, er der nogle ting vi kan gøre for at hjælpe, det skal lige siges at vi har parketgulv som er meget koldt selv om sommeren. Men kan man på nogen måde hjælpe hende ved hjælp af øvelser eller lignende.???
Håber du kan forstå min problematik.
Tak for en god brevkasse