Brev:
Sidde i Evo Move stolen?
24. april 2014
Alder:
5 mdr.
Sidde i Evo Move stolen?
Kære Helen.
Vi har købt Evo Move stolen, som der reklameres med på siden her.
Vores datter er 5,5 måned og hun kan sidde "selv" hvis hun sidder op ad en stor dyne, mellem to sofapuder, op ad et ben eller lignende. Hvis hun slet ingen støtte har, vælter hun som verdens sødeste lille væltepeter :)
Der er tredive dages prøvetid på EvoMove stolen og vi har i et forsøg på at være klar med stolen når hendes behov opstod, som sagt allerede fået den hjem - men vi "tør" ikke rigtigt prøve stolen når hun ikke kan sidde helt selv, uden støtte, da vi mener at have fået at vide at de skal kunne det før man må sætte dem i højstol ved et bord?
Så det er jo lidt dumt (vores fejl) at vi har købt stolen hjem i så god tid, at vores forsøg på at være velforberedte kan ende med at vi ikke får testet stolen før returneringsmuligheden på de tredive dage er ovre...
Jeg kender flere som har den der Bumba stol, som de lader børnene sidde i, selvom de er yngre end vores datter.
Så - Er det rigtigt at hun skal kunne sidde selv, uden støtte før vi må bruge stolen?
Og hvis ja, hvad er kriteriet så, altså er det et minut hun skal sidde selv eller hvordan ved vi at det nu er okay for hendes lille ryg at sidde i stolen?
For god ordens skyld skal det lige siges, at stolen er med den der bøjle foran som ligesom er skridt 2 i EvoMove systemet, efter babyindsatsen (som vi ikke har købt med, da hun kun ville kunne bruge den en måneds tid).
Tak for hjælpen :)