Brev:
Humør som en rutsjebane
12. april 2014
Alder:
15 mdr.
Humør som en rutsjebane
Hej Helen.
Min datter på 15 måneder gør mig mor usikker for tiden, hun græder meget men smiler griner og leger ligså meget. Hun græder nogle gange, hvis hun skal ha børstet tænder eller andet som hun skal,- er det et udviklingsspring ?
Hvis hun får nej blir hun så hysterisk at hun kaster sig ned på gulvet og slå og sparker ud efter os, hun kan finde på at skubbe mig væk fra køkkenbordet, hvis jeg står og laver mad, jeg blir helt febrilsk og stresset af hende nogle gange. Jeg skynder mig så og føler mig som en vildt dårlig mor.
Når hun niver eller slå og vi siger nej med bestemt udtryk og løftet finger så griner hun, det er lidt frustrerende.
Min terminsdato lød på d. 20 december så det passer med det foregående udviklingsspring, i hvert fald hvad jeg har læst - men er det så voldsomt, det følels nogle gange som om jeg slet ikke forstår hende og det gør mig meget ked af det.
Hilsen Den som er trist