Brev:
Er jeg en pylremor
22. marts 2014
Alder:
14 mdr.
Er jeg en pylremor
Hej Helen.
Jeg har brug for lidt vejledning omkring min søn Villads på 14 mdr.
Han er så pylret når jeg er i nærheden. Han vil kun være hos mig ikke engang sin far som han elsker.. jeg ammer stadig 3 gange om dagen morgen, eftermiddag og aften inden sengetid. Pt ligger jeg i et andet værelse fordi vi for 3 uger siden stoppede natteamning.
Jeg har været 5 dage på turne (ja jeg forstår godt han er pylret iforhold til det, fordi jeg har været væk..) det gik helt fantastisk han var sammen med sin far og sin søster (min bonusdatter på 10 år) så kommer jeg hjem og alting ændrer sig.. piv piv, min kæreste bliver irriteret og siger jeg pylrer for meget om ham.. det gør jeg måske også.. men hvad kan jeg gøre nu? jeg var engang hos min veninde hvor hendes søn var virkelig pylret.. og jeg sagde til mig selv at jeg ville gøre det anderledes.. hvad det så end betyder. Men nu er det mig der han en klynkende søn som hyler, hvis jeg ikke tager ham op..
Jeg vil ønske at det var anderledes, så hvad gør jeg?
Hilsen