Brev:
Tandbørstning
17. marts 2014
Alder:
10 mdr.
Tandbørstning
Kære Helen
Min datter er nu 10 1/2 måned gammel og fik for en måned siden ca to tænder i undermunden. Vi begyndte straks at børste dem men hun kan slet ikke lide det og skriger og holder tungen over tænderne så vi ikke kan komme til. Så det eneste vi kan gøre lige nu er at holde hende nede og gøre det hurtigt selvom hun skriger og tydeligt ikke kan lide det - og det synes jeg ikke er sjovt!
Har du nogen forslag til hvordan man kan få hende til at acceptere det?
Eller er det bare der hvor vi skal håbe det går over og acceptere skrig og håbe at hun ikke "tager skade" af det?
Hun får stadig en aftenflaske men vi børster hendes tænder inden - er det ok eller skal vi bytte om på det?
Med venlig hilsen
AL