Brev:
Lyde - når børn siger lyde
17. februar 2014
Alder:
3 år, 8 mdr.
Lyde - når børn siger lyde
Hej Helen
Nu et spørgsmål ang min stor dreng på knap 4 år. Han er begyndt at sige lyde... eller rettere sagt en bestemt lyd. En læbe-lyd. Ligesom når man "kører bil" for et lille barn.
Lyden er jo hyggelig nok, men bliver meget trættende i længden. Nogle dage er det ofte og andre ikke så meget. Har spurgt ham hvorfor han siger sådan og han svarer, at det er fordi det er sjovt. På det sidste er der kommet en ekstra lyd på. Bidder tænderne sammen så de laver en lyd og derefter brrrr.
Skal man være bekymret og hvordan skal vi håndtere det?
Venlig hilsen
Lene