Brev:
At kravle på koldt gulv
23. januar 2014
Alder:
7 mdr.
At kravle på koldt gulv
Hej kære Helen
Min dejlige dreng vil så gerne derudaf - han møver sig alt hvad han kan.
Vi har to store legetæpper han tidligere har ligget på, men nu hvor han begynder at blive mere mobil, hvad så?
Vi har et noget koldt gulv - og han må jo ikke fryse, men samtidig skal han ikke begrænset af en masse tøj, når han bruger sin krop. Flere tæpper er vel heller ikke en god idé? Han lader i hvert fald til at komme lettere omkring ude på selve gulvet.
En uldundertrøje er altid god, men hvad med de små ben? Jeg synes at uld bukser strammer sådan, begrænser det ikke?
Nå, ja, det var et lav praktisk spørgsmål herfra, tak for hjælpen :)