Brev:
Motorik
14. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Motorik
Hej igen Helen - i et svar til mig skriver du, at baby eksempelvis nyder at hoppe på vores skød.
Jeg har brug for at vide om det er noget de skal kunne nu, da vores søde dreng slet ikke er i nærheden af bare at kunne stå på benene.
Hans tæer krummer oftest sammen, og det er som om, der egentlig ikke er forbindelse mellem over og underkrop, han bøjer sig bare, og kan slet ikke stå.
Så det at hoppe kan han ej heller :(
Han vejer 10 kilo nu, så det er ikke nemt at holde ham sådan, når han ikke kan "hjælpe til" selv.
Kommer det bare af sig selv?
Tak skal du have, igen.