Brev:
Sprog ved 2 årig
9. januar 2014
Alder:
23 mdr.
Sprog ved 2 årig
Hej igen.
Har lige et spørgsmål mere ang min søn der bliver 2 år om 2 uger.
Er så i tvivl om hans sprog, han fik dræn da han var 15 mdr. Og begyndte derefter at sige små ord som aj=Hej, va va=Vov vov, dit dit=dyt dyt, ba=far. Nu er han næsten 2 år og siger rigtig mange ord og er også begyndt at sætte ord sammen, men han udtaler ikke orderne særlig godt han sætter meget D og b foran orderne. Men han prøver at sige næsten alt hvad vi siger, men man kan ikke altid forstå det.
Folk der ikke kender ham så godt kan slet ikke forstå hvad han siger.
Hvordan støtter jeg ham bedst? Og hvordan lærer han ordene rigtig?
Vi gentager alt han siger.
Med venlig hilsen
mor til 2 årig