Brev:
Pludre med sig selv
8. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Pludre med sig selv
Kære Helen - min søde dreng har de seneste uger pludret løs, dejligt! :)
Han pludrer dog aldrig med os - det er som om, at konceptet samtale endnu ikke forstås helt (han er jo også kun 6 mdr.)
Da han lige startede med at pludre ved 2-3 måneders alderen, der havde vi dog samtaler med ham ofte - først siger han noget, så gør vi /efterligner eller andet.
Er det bare en fase, at han slet ikke vil tale med os, men kun sig selv?
Tak igen :)