Brev:
Baby ligger for sig selv
6. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Baby ligger for sig selv
Hej Helen
Min dreng har de seneste dage ændret adfærd og kan nu ligge længe (30 minutter+) og lege med legetøjet en gang imellem - og han nyder vist meget, at han nu kan dreje sig lidt rundt.
Nu bliver jeg i tvivl om, hvornår jeg skal gå til ham - altså der siges så meget om at man bør stimulere sit barn osv. osv. - men ligger han for sig selv og er tilfreds, skal man så bare lade ham være?
Om morgenen når han vågner kan han ligge og pludre længe nu ligeså - er det også tilfældet her?
Jeg er sådan i tvivl om jeg kun skal reagere, når han "kalder" på mig, som i gråd, brok, jeg keder mig - kald.
Baby skal vel også mærke, at vi reagerer når han har det godt, eller?