Brev:
Hvor mange aktiviteter ad gangen?
4. januar 2014
Alder:
2 mdr.
Hvor mange aktiviteter ad gangen?
Kære Helen.
Jeg er lidt i tvivl om hvor mange aktiviteter det lille pus af et spædbarn kan rumme ad gangen?
Her tænker jeg på ting som babysvømning, rytmik osv.
Umiddelbart tænker jeg at oveni den almindelige dagligdag hvor hun jo er med i mødregruppe og med på besøg når vi er ude, at så er en aktivitet af gangen rigeligt for at der stadig er ro og tryghed oveni det lille hoved.
Så umiddelbart tænker jeg at starte med babysvømning og så tage en aktivitet ad gangen? For selvom dagligdagens gøremål ikke er decideret som at gå til noget, så bliver hun jo også vældig stimuleret af når der kommer gæster, at være med ude selv osv.
Så jeg vil ikke stresse eller overstimulere hende.
Hvad tænker du ?